شرکت حسابداری و حسابرسی تراز گستر ویرا

فعال در زمینه حسابداری شرکتها و آموزش مباحث حسابداری و مالیاتی

شرکت حسابداری و حسابرسی تراز گستر ویرا

فعال در زمینه حسابداری شرکتها و آموزش مباحث حسابداری و مالیاتی

آخرین نظرات

آینده حسابداری

شرکت حسابداری و حسابرسی ویرا | سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶ ق.ظ

12 پیش بینی درباره آینده حسابداری

   

 

مطابقت بطورکامل کالایی‌سازی خواهدشد. مطابقت قانونی یک وظیفه تکرارشونده است که درآن ابرکامپیوترها پردازش و چک کردن داده ها را تقبل می کنند. دپارتمانهای مالیات به زودی گزارش‌دهی استاندارد تجارت و سپرده‌گذاری "تک-کلیکی" مالیات به سیستمهای حسابداری اینترنت را برپا خواهند کرد. حسابدار برای گزارش‌دهی سالیانه در آینده کنار گذاشته خواهدشد.

حسابداری ابری(Cloud Accounting) در بیش از 90% تجارتهای کوچک تا متوسط راه اندازی خواهد شد. هیچ کس نمی تواند تغییر اجتماعی را متوقف کند. افراد داده ها و اطلاعاتشان را روی دستگاه موبایلشان می خواهند. هیچ کس نمیتواند شرکتهای فناوری عظیم را از پیشرفت سنگین راه حلهایشان برای تجارتها بازدارد. اکنون زمان به آغوش کشیدن تغییر است.

مدیریت اقدام ابری در بیش از 90% شرکتهای حسابداری وجود خواهد داشت. مزایا واضح میباشند: بازدهی بهتر، هزینه های عملیاتی ارزانتر و پویایی. در بعضی زمانها فراهم کنندگان سخت افزار که همچنین راه‌حلهای ابری را فراهم میکنند به روزرسانیهای سخت افزار را خاموش خواهند کرد. آن زمان این است که مزایای تغییر را به آغوش کشید.

مربیان و مشاوران، سرویس گیرندگان بیشتری را انتخاب خواهند کرد. کسی که دسترسی به داده‌های مالی دارد صاحب رابطه دراز مدت است. برای یک غیرحسابدار آسان میباشد تا به یک سرویس گیرنده کمک کند تا وارد حسابداری ابری و سایر محصولات اضافه‌شونده گردد. به افراد دیگری اجازه ندهید تا ازنظر مالی با سرویس گیرنده تان نسبت به شما صمیمی‌تر شوند.

سرویس‌گیرندگان گذراتر خواهند بود. یک چیزی که سیستمهای سخت افزار انجام دادند عبارت بود از سخت تر ساختن انتقال حسابداران برای سرویس گیرنده. آنها مجبور بودند بطورفیزیکی داده را به شما تحویل دهند یا ارسال کنند و لذا احساس کردند که مجبورند با شما باقی بمانند. با حسابداری ابری داده، "داده سبک" است. هیچ داده ای برای تحویل دادن وجودندارد فقط یک لاگین. داده میتواند درهرجایی دستکاری شود. روابط مستحکم تر و بادوامتری موردنیاز خواهند بود.

تیمهای بین‌المللی با محاسبه ابری بیشتر سروکار دارند، چرا شما به یک تیم از افراد در اداره تان نیاز دارید؟ چرا برای نیروی انسانی در سایر کشورها جستجو نمیکنید؟ اغلب این نیروی انسانی ارزانتر، قابل دسترس‌تر و مصمم تر برای کار میباشد. ما شرکتهای حسابداری با تیمهای تمام وقت دارا میباشیم.

قیمتهای مطابقت به میزان 50% یا بیشتر افت خواهندکرد. بیایید با آن مواجه شویم. ارزش در یک گزارش مالی که دارای سن 6، 12، یا 18 ماه میباشد در کجا میباشد؟ من درک میکنم که هزینه های نیروی انسانی و سیستمهای قدیمی باعث هزینه مطابقت سالیانه برای توسعه میشوند. من فکر میکنم با سیستمهای جدید هزینه ها تا جایی پایین خواهند آمد که باید باشند. مطابقت باید ارزش دارای قیمت کم باشد.

مهارتهای بازاریابی و فروش موردنیاز خواهندبود. با خدمات کالایی‌سازی‌شده، فشار قیمت و واردشوندگان کم-هزینه جدید به بازارتان می‌آید. شما نیاز دارید تا تفاوت قائل شوید و دلایل متقاعدکننده ای ایجاد نمایید که چرا سرویس گیرندگان باید با شما باقی بمانند یا به شما انتقال یابند. مهارتهای جدید بازاریابی و فروش مورد نیاز خواهند بود.

افراد جوان در وضعیتهای ساکن و کسل کننده خرید نخواهند کرد. مدلهای قدیمی مدیریت "کنترل فرمانده" و ارشدهای مرز اداره سلسله مراتبی چیزهایی نیستند که بعضی چیزها بخواهند به آن ملحق شوند. آنها علاقمند به محدودیتهای سیستمها/تجهیزات/امکانات/ادارات از مد افتاده و محدودیتهای کسل کننده نیستند. سست شدن شرکا شرکای بعدی آگاه از تکنولوژی هستند و میخواهند که سریعتر از قبل پیش بروند. شرکت شما نیازدارد تا این را تطبیق دهد. ممکن است ما به یک شوی تلویزیونی واقعیت درباره حسابداران نیازداشته باشیم

دیگر صدور صورتحساب برپایه-زمان وجودندارد.

اگر یک سیستم وجودداشت که عزت نفس و ارزش آگاهی یک فرد را خدشه دار میکرد آن صدور صورتحساب برپایه-زمان است. پیشنهاد میدهد که زمان برده شده صحیح بود و نرخ بر ساعت صحیح بود (برپایه یک فرمول مضرب حقوق احمقانه) برای اینکه ارزش دارایی ذهنی را تعیین کرد. صنعت نیازمند این است تا این رفتار قدیمی را متوقف کند و به هوشی که سالهای زیادی را برده است تا توسعه یابد و تیز شود ارزش دهد. قیمت صادقانه برپایه ارزش عدم گرفته‌شدن زمان در پرداختهای سررسیدشده را ایجاد نمود.

خدمات مشاوره تجاری دارای بیش از 80% عایدی هستند. هنگامیکه حسابداران این واقعیتها را میدانند میتوانند یک مقدار عظیمی از ارزش را اضافه کنند. اگر یک سرویس گیرنده در سختی باشد آنها میتوانند وارد عمل شوند و این وضعیت را با بانک یا دپارتمان مالیات حل کنند. مشکل این است که بیشتر حسابداران در خدمات مطابقت غرق میشوند و زمانی برای اضافه کردن ارزش ندارند. همه آنها تغییرمیکنند و با تکنولوژیهای جدید که به حسابدار هشدار میدهد که سرویس گیرنده در چه وضعیتی است حسابدار میتواند بطورصحیح به شکل وضعیت مشاور مورداعتماد که واقعاً شایسته آن هست در بیاید.

سرویس گیرندگان درنهایت بطور مناسب مورد سرویس‌دهی قرارمیگیرند.

این همیشه من را متعجب میکند که هنگامیکه ما یک اظهارنامه درآمد و ترازنامه (یک سرویس گیرنده) را به یک حسابدار میدهیم و آنها را وادار میکنیم که تفکر کنند (در گروه های کوچک)، آنها داده های زیادی از ایده ها را درباره آنچه سرویس گیرنده میتواند انجام دهد تا ارتقا یابد را می توانند ارائه یدهند. هدف تمام این، کمک به سرویس‌گیرندگان میباشد. با داده زمان حقیقی دقیق، حسابداران میتوانند بصورت بی نظیری ارزش اضافه نمایند. در انتهای روز، سرویس گیرنده می پرسد که چرا اکثر حسابداران در اولین مکان وارد این حرفه میشوند. من فکر میکنم که سرویس‌دهی خوب به آنها یک وظیفه نیازمند دقت است.

شما بعنوان یک حسابدار نمیتوانید تمام این تغییر را متوقف سازید. تغییر اجتماعی، شرکتهای فناوری و دولت این تغییر را ایجاد می کنند. شما میتوانید انتخاب کنید که از آن چشم پوشی کنید یا آن را به آغوش بکشید.

 

  • شرکت حسابداری و حسابرسی ویرا

آینده حسابداری

حسابداری ابری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی